close




I will never turn my back on the ocean
我絕不會背向大海


I will always paddle back out
我總會再划出去

I will take the drop with commitment
我會帶著我的決心下浪

I will know that there will always be another wave
我知道永遠會有下一道浪

I will realize that all surfers are joined by one ocean
我明瞭所有的衝浪者都是同在一個海洋裡

I will paddle around the impact zone
我會划繞過衝擊區

I will never fight a riptide
我絕不會與海流對抗

I will watch out for other surfers after a big set
我會在一組大浪過後留意其他浪人

I will pass on my stoke to a non-surfer
我會將對衝浪的熱情傳達給一位非衝浪的人

I will ride and not paddle in to shore
我會駕乘一道浪上岸而不是划上岸

I will a catch a wave every day, even in my mind
我每天都會衝一道浪,即使是在我的腦海中 

I will honor the sport of kings
運動之王/一生尊崇

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dommo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()